Kafka on the shore

Har precis påbörjat Kafka on the shore av Haruki Murakami. Den har väl varit ganska omtalad och jag har hört från flera, som läst antingen den eller någon annan av hans böcker, att han ska vara väldigt bra. Jag läser boken på engelska då jag fick den i present av min bortresta vän. Tempot blir något långsammar så jag måste nog ha en andrabok som jag kan rinna igenom lite snabbare.

Text är inte allt. Igår kväll var jag på Debaser Slussen och såg Mono. Har ni inte hört dem så fattas ni dem.
Yearning i London för två år sedan. Spelades igår.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Gustav

Äntligen!



Låt den rätte är dessutom numera utläst. Det gick i ett huj, omslaget till trots.

2009-04-05 @ 10:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback