K & L

Läste klart den för två dagar sedan. Den fortsatte att vara riktigt bra och slutkapitlet gillade jag verkligen, utan att på något sätt säga för mycket så förstår man ändå vad boken handlar om, inte så mycket alls. Jag gillar sådana böcker, som man dras in i trots att det egentligen inte händer så mycket. Det är en en fin berättelse om saker som varit och som kanske är, men någon direkt konflikt är ändå svår att peka på. Ungefär som Mig äger ingen, man vet hela tiden hur det ska gå, men det är ändå intressant.

Nu har jag börjat läsa
Hohaj, ska bli mycket intressant.

Kommentarer
Postat av: svartanova

Tack!

Ja, jag har också ett antal böcker att läsa före K & K, men det ska bli intressant att läsa den. När det än blir. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback