Nystart & böcker

Nu har nya terminen på Jakan kickat igång och det verkar bli bra på de flesta av sätt. Stör mig extremt på en sak, men det är som det är med det. I vår ska vi lyssna på fyra författarsamtal på Folkuniversitetet, det ska bli väldigt intressant och jag är relativt nöjd med författarna; Carl-Johan de Geer, Peter Kihlgård, Elisabeth Rynell och Pija Lindenbaum. Det är väl endast den sistnämnda som jag är lite osäker på, hon skriver bara barnböcker och jag vet inte riktigt vad det kan ge, men det får väl bli som det blir med det också.

Har precis köpt böcker från de tre andra.
Kicki & Lasse av Peter Kihlgård (Peppad, hört väldigt mycket bra om den.)
Hohaj av Elisabeth Rynell(Osäker men ändå peppad, några i klassen har läst den och hissar den.)
Jakten mot nollpunkten av de Geer(Klart peppad, en självbiografi från en sådan intressant person känns spännande.)

Kommentarer
Postat av: Jessica

"Det är väl ändast den sistnämnda som jag är lite osäker på..." ändast? haha. rumpast.

förresten så är "jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket" en mycket bra och läsvärd bok. read it.

2009-01-26 @ 21:48:08
Postat av: Jessica

HA! så ändrade du..

2009-01-28 @ 17:27:06
Postat av: Erik

klart jag ändrar, vad är det annars för vits med att du påpekar det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback