Borges

Klar med borges, den var... jo den var nog så bra som jag trodde på förhand. Men jag kommer definitivt läsa om den, känns som att jag missade en del vid mindre vakna lästillfällen, man behöver verkligen vara alert för att hänga med i vissa av novellerna. Boken är verkligen inte lik något annat jag har läst tidigare, så mycket värld på så få sidor.

Från en ordvrängare till en annan.

Började med Martina Lowdens Allt för ett par dagar sedan. Har kommit 60 sidor in och det är intressant hur en bok om en tjej som slår upp och använder sig av svåra ord i SAOL får mig att göra i princip samma sak (slå upp hennes svåra ord alltså, inte använda dem i mina egna texter, än i alla fall.). Dock kör jag på internet istället för ordlista i bokform.

Läs även andra bloggares åsikter om
, , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback